Sider

torsdag den 5. april 2012

Wet'n'wlid

Jeg fortyder så meget at jeg ikke fik foreviget mit make up-look fra min aften igår! Jeg har genfundet min kærlighed for øjenskygger og havde lige købt en ny palet fra Wet'n'wild, med de smukkeste neutrale jordfarver blandet med noget guld og grønne nuancer - perfekt til mine grønne øjne :)


De er ekstremt pigmenteret øjenskyggerne og er så smukke på øjnene. Nogle af farverne (den venstre "eyelid" og de højre "browbone og eyelid") er lidt mørkere når de kommer på, men de er alle bare så smukke!


Jeg er så glad for jeg købte den. Havde hørt nogle gode ting om wet'n'wild's øjenskygger fra Leighannsays på youtube - jeg elsker at stene hendes videoer. Jeg synes hun er skør på en helt fantastisk møde + hun er super køn og så kan hun lide den samme slags make up som jeg, så jeg finder meget inspiration hos hende.
Mit make up-look fra igår var også inspireret af en video hun har lagt op.




Jeg synes bestemt i skal tjekke hendes channel ud, hvis i er vilde med make up og et godt grin :)

Godnat og sov godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar