Sider

onsdag den 18. april 2012

180412

Idag har jeg været i Hillerød med mine forældre. De skulle ind og have nogle ting til deres have fra Bilka, og da jeg ikke havde noget at lave tog jeg med - bare for hyggens skyld.
Min mor og jeg har en svaghed for Søstrene Grene, vi kan altid finde noget derinde. Så da vi så der lå en i Slots arkaderne, måtte vi bare derind og kigge. Og selvfølgelig kom vi hjem med noget. Jeg fik købt 2 "æske/skuffer" til min makeup og nogle gennemsigtige plastik æske til mine smykker.
Når det hele er kommet i orden, laver jeg nok et indlæg og viser det frem.

I Bilka fik jeg også kigget på en epilator. Har længe gerne ville prøve sådan en. Jeg har virkelig sart ud på benene, og er træt af at have sår og eksem på benene af at barbere dem :(
- Til dem der ikke ved, hvad en epilator er, så ligner det en barbermaskine,men istedet for at barbere benene så piller den hårene ud med små pincetter.-
Men den epilator de havde, havde jeg set billigere på nettet, så nu er den bestilt.

Hvis i vil kigge nærmere på den jeg har bestilt, så er linket her.
Det er en simpel model, men til bare at teste om det virker, synes jeg ikke der er brug for en avanceret model.. Den kan man altid købe senere, hvis det virker godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar