Sider

mandag den 2. april 2012

Arbejde

Hej alle sammen.

Lige nu er jeg på arbejde, så dette er et tidsindstillet indlæg. Da jeg først har fri 19:15 og der skal hjem og lave mad + jeg sikkert er helt smadret, ville jeg lave et indlæg til jer idag(søndag) hvor jeg har masse af tid.

Jeg tænkte jeg ville fortælle lidt om mig selv og mit job, så i kan følge med i hvad jeg laver.
Jeg arbejder i en H&M i Helsingør som assistent til vores dekoratør. Vi har normalt to dekoratører, men da den ene skulle på orlov og der er aaalt for travlt til at kun en person kan klare det, fik jeg tilbuddet om fuldtid som hjælper. Jeg har ville have fuldtid i laaaang tid, da jeg gik ud af skolen, så jeg slog til da jeg fik muligheden. Indtil da arbejdede jeg "bare" som deltids sales advisor, hvilket jeg vil gå tilbage til når min kollega kommer tilbage fra orlov.

Alt i alt er det helt fantastisk at arbejde i H&M. Jeg har de mest fantastiske kollegaer og lige meget hvor travlt vi har det er det altid en fest :) Kommer til at savner pigerne hver dag !

Men jeg laver sikkert et lille godnat-indlæg til jer (imorgen) iaften når jeg kommer hjem, så vi snakkes.
Ha' en fantastisk dag !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar