Sider

onsdag den 18. april 2012

eyeslipsface.co.uk

Jeg elsker, elsker, elsker E.L.F cosmetics!
Jeg overvejer rigtig meget at lave en ny bestilling fra E.L.F. Jeg er så glad for de ting jeg bestilte i sidste uge, og alle deres ting er jo så billige. Hvis jeg havde muligheden, ville jeg købe et af hvert produkt - bare for at have det. Men jeg tror jeg venter til slutning af måneden, så jeg ikke skal leve af havregrød den sidste uge, fordi jeg har brugt for mange penge på makeup :)

En af de ting jeg helt sikkert skal købe fra E.L.F cosmetics, er deres kunstige øjenvipper. Jeg elsker falske øjenvipper! Det er ikke en ting jeg bruger til hverdag, men elsker den effekt de giver og tager aldrig ud, uden lidt fyldigere vipper - de understreger et hvert look.

Og så koster de kun 12.96 kr. !!!

Jeg fandt lidt billeder frem fra min telefon, fra forskellige after,hvor jeg har kunstige øjenvipper på :)

Så vidt jeg husker er det her fra Sensation White 2010.


De to billeder oven over er taget efter en af mine veninders 24års fødselsdag i 2011.

Det sidste er tager nytårsaften 2011/2012.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar