Sider

onsdag den 25. april 2012

Handywoman

Idag har jeg fået samlet nogle af de ting vi købte i IKEA igår.
Jeg har altid elsket at samle møbler, så jeg gjorde det mens min kæreste var på arbejde - det er ikke hans favorit ting, så jeg klarede det bare alene.

Jeg samlede to reoler til alle vores bøger og papirer, som skal være inde på kontoret.
Så da de var samlet og sat op, fik jeg tømt de sidste flyttekasser. Det var også på tide, efter næsten 7måneder.

Nu mangler der bare at blive sat hylder og lamper op, men der skal vi bruge min fars store boremaskine, så det bliver en dag, hvor han har tid til at hjælpe..



Den ene reol er fyldt med alt mit rod - som det skal ordnes og sorteres en hel del i!
Jeg har det med aldrig at smide noget ud, så det er derfor der er så mange ting, nogle af dem er nok lige feem en 12-13 er gamle så vidt jeg husker..Gamle tegninger, klistermærker og helt vidlt meget brevpapir (jeg samlede på det i maaange år)
Der ville være dobbelt så meget, hvis alle mine skolepapirer også var der, men det skilte jeg mig hurtigt af med da jeg ikke skule bruge det mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar