Sider

tirsdag den 10. april 2012

Thumbs up

Jeg er så glad lige nu!

Jeg har jo længe ventet på en pakke fra E.L.F Cosmetics, som skulle komme med fedex. Da de kom forbi med den var jeg ikke hjemme, og da de skal have en underskrift, sendte de en sms med et nr. jeg kunne ringe til og aftale ny levering. Så har det været ferie = helligdage/lukket og weekend/lukket.
I sms'en stod der jeg skulle ringe inden den 10. og jeg var så bange for at den var blevet sendt retur. Samtidig var det slet ikke til at finde rundt i deres "tast-selv-service" men da jeg fik fat i kundeservice var de så søde!
Jeg elsker god kundeservice!

Og nu bliver den afleveret imorgen! Åh jeg glæder mig.. Jeg hopper rundt i sengen af glæde lige nu :D

Dette var bare lige et billed jeg fandt på google.
Jeg har bestilt nogle af de samme produkter, men jeg vil selvfølgelig selv tage billeder og ligge op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar