Sider

torsdag den 12. april 2012

Housewife

Idag har jeg været en rigtig housewife :) Der er blevet vasketøj og ryddet op, så nu sidder jeg og slapper af med venner i fjernsynet.

Jeg tænkte at jeg ville blære mig lidt med de ting jeg fik med posten igår :)


Det her er det samme billed som jeg lagde op igår.Det er ihvertfald ikke den sidste ordre jeg bestiller der fra :)

En af de bedste ting jeg købte, den har den perfekte størrelse.
Her kan i læse lidt om den.

Dette er en stor flattop brush. Jeg har allerede testet den med både pudder og foundation, og den fungere så godt ! Den var grunden til jeg bestilte noget til at starte med.
 Læs lidt om den her

Jeg er lige begyndt at bruge øjenskygge til daglig igen, og så kan man jo ikke leve uden en primer. Det gør virkelig en stor forskel både under foundation og under øjenskygge.
Find den her (jeg har den i Sheer)

Virkelig pigmenteret ! Jeg ved stadig ikke hvad jeg synes om den, for har ikke haft den på i længere tid.
Find dén og andre farver her

Den her bronzer er lidt for mørk til mig - den vil være god til sommer. Blushen er ikke noget særligt, men den gør hvad den skal :)
Link - den ser Meget lysere ud på hjemmesiden.

Endnu en af de ting jeg bare skulle prøve! Og jeg er vild med den. Den er super blød på huden og det virker som om den gør, hvad den skal (igen har jeg kun lige prøvet den på)

Denne primer havde jeg hørt nogle okay ting om. Jeg bruger normalt L'oréal's studio secret professional og den koster ca. 114kr. og er micro lille. Den her fra E.L.F er en del større og koster kun ca. 52kr. :) Love that!
Find den her

Jeg er doven og er ikke sååå god til at vaske mine brøster en gang om ugen, så tænkt den har var perfekt - og billig (den skulle i være lige så god som f.eks. den fra Mac, men den koster heller ikke det hvide ud af øjnene)

Det her er alle mine "small" børster. De er meget små - det overraskede mig lidt - men jeg har lidt specielle øjenomgivelser, så de passer ret godt til hvad jeg skal bruge dem til.

Super øjenskygge børste til en super pris. ikke så meget at sige der.

Her er også linket til hjemmesiden, hvis i er blevet fristet til at shoppe lidt :)
www.eyeslipsface.co.uk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar