Sider

torsdag den 26. april 2012

260412

Idag har jeg sådan set ikke lavet noget.

Ikke andet end at jeg har taget et langt bad, hvor jeg har skrubbet, haft ansigt- og hårmaske og efterfølgende smurt mig ind i selvbruner.
Jeg er naturligt ekstrem bleg. Prøvede en overgang at skippe selvbruneren, så jeg skulle have en ny foundation der passede, men selv de mest lyse matas havde, var alt for mørke.
..Det siger noget om hvor bleg jeg er!

Men nu er jeg gået i gang med at snyde igen. Normalt bruger jeg bare en tilfældig selvbruner (har mange forskellige af de "billige" - laver muligvis et indlæg om de forskellige, på et senere tidspunkt)
Denne jeg brugte idag er normalt min "inden-jeg-skal-i-byen" selvbruner, da den giver rigtig, rigtig meget farve, men ikke holder så længe (ikke på mig ihvertfald, har læst hos andre bloggere at den holder hele ugen)

Det jeg super godt kan lide ved xen-tan er at den dufter a marcipan og den giver farve lige med det samme.
Den er halv dyr og jeg skulle kigge mange steder på nettet før jeg fandt den til rimelig pris og uden at skulle betale overdrevet meget i forsendelse.
Idag så jeg så at der nu bliver solgt xen-tan på asos, så hvis du er interesseret kan du finde dem her.

Jeg har den der hedder Xen-tan Premium Sunless Tan Dark Lotion, og et direkte link til den får i her
Ved jeg ikke ser helt vildt brun ud, men det er fremskridt.
Et lille tip er at bruge hansker, når den skal påføres, netop fordi selve cremen er mørkebrun og er meget (taler fra erfaring) svær at vaske af hænderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar