Sider

tirsdag den 3. april 2012

Inspo

Idag var en stresset dag på arbejdet. Der var så mange kunder og jeg var bare helt rundt på gulvet :b
Men en dejlig ting var at jeg blev hentet af min kæreste og en af vores fælles veninder. De havde været i Sverige for at købe fødselsdags gave til mig :D

Jeg har jo fødselsdag imorgen, så jeg har en masse planer for dagen. Jeg skal først på arbejde, hvilket ikke er noget særligt. Bagefter skal jeg på kirkegården og ligge blomster på min mormors grav. Min mormor døde sidste år på min fødselsdag, mens jeg var på arbejde, så det betyder meget for mig at komme derhen lige præcis imorgen.. Og så om aftenen skal jeg ud og spise med mine forældre og min kæreste, og så skal vi nok ud senere nu hvor det er ferie.

Men ligenu sidder jeg og skal ordne mine negle og er helt blank for inspiration/kan slet ikke vælge.
Så i får lidt (og jeg siger LIDT) af de billeder jeg kigger på, når jeg søger inspiration til mine negle :)


















Billed nr. 8 er min favorit, men har haft dem et par gange før, så tror det skal være noget nyt denne gang.
Tror faktisk alle billederne er fundet på Tumblr - Gemmer bare billeder når jeg finder noget der fanger mit øje :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar