Sider

fredag den 13. april 2012

130412

Jeg er lige blevet færdig med anden omgang vasketøj. Nu er alt tøjet vasket og enten lagt pænt væk, eller hænger til tørre.
Det er en af de huslige pligter jeg faktisk synes om - ellers er min kæreste og jeg ret dovne og skal altid tvinge hinanden mere eller mindre til at få ordnet :)

I ventetiden, mens vaskemaskinen kørte, valgte jeg at farve mit hår. Jeg plejer at friske min farve op efter sommeren, når mit hår er lysnet af solen, men jeg trængte til lidt forandring, så det skulle gøres nu :) Jeg vil gå efter noget "ombre hair" ligesom alle stjernerne :p Jeg kan godt lide den måde det kan give én lidt kant, og nu har jeg haft den samme frisure og hårfarve, de sidste mange år.
Idag farvede jeg bare rødderne, så mangler stadig at lysne mine spidser, men det gør jeg nok en gang i næste uge. (update følger)

Her er mine inspirations kilder..








Jeg er ikke så vild med de heeelt blonde spidser, så jeg vil gå efter en mere rolig overgang (kan man sige det?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar