Sider

søndag den 8. april 2012

Kitty

Siden min kæreste og jeg flyttede sammen for ca. et halvt år siden, har vi gerne ville have en kat - eller to, det er synd hvis den skal være alene de dage vi er på arbejde samtidig.
Men vi er ikke ude efter en dyr racekat, så vi har bare været inde og kigge på den blå avis løbende, for at se om der var killinger til salg.. Her til morgen så min kæreste, at en han er venner med på facebook har fået killinger og har to tilbage, så den har vi lagt billet ind på. Håber så meget vi kan få dem! De er helt bedårende..

Har desværre ikke noget billed af dem, da jeg ikke er venner med ham med kattene, men den ene er gråstribet og den anden er er hvid med en masse forskellige brune pletter :) Elsker katte der ikke har helt perfekte optegninger, det giver dem lige lidt mere charme.


Jeg elsker at min kæreste er lige så vild med katte som jeg <3
(ikke et billed af ham. Dette er fundet på tumblr)






De her to missebørn er mine forældres katte. Det er de mest fantastiske katte i verden, de har så meget personlighed - elsker dem og glæder mig til at få mine egne små "babyer" jeg kan forkæle.
Den "lille" af dem hedder Findus og er så klog. Han har altid været den der gik først når de gik på opdagelse (+han kan åbne døre) og den "store"/tykke hedder Ludvig og er den dumdristige.. Elsker dem lige højst - man kan jo ikke vælge mellem sine babyer :)


Jeg kan love jer at i vil høre mere omkring katte :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar