Sider

fredag den 27. april 2012

Shopaholic

I onsdags, købte jeg nogle ting fra www.sedonalace.com. Jeg har været på udkig efter nogle rigtig lækre makeup børster længe, så jeg har undersøgt en hel del inden jeg bestemte mig, for det skulle være de helt rigtige.
Jeg har længe haft mit øje på et sæt børster fra Sigma (som du kan finde her). Jeg kan rigtig godt lide hele indpakningen, og de skulle være nogle af de bedste basic børster - et godt "starter kit". Men jeg havde problemer med at betale på hjemmesiden, så jeg begyndte at kigge efter nogle andre. Og der kom jeg i tanke om, at jeg havde set en anmeldelse  af Vortex børsterne fra Sedona Lace.

Det her er en video Heyyyjune har lavet - en af mange jeg abonnere på, på youtube. 
Jeg synes hun laver nogle gode videoer.

Jeg har købt det samme sæt som hun^ har, bare uden makeup bæltet.
Der kommer et direkte link her
Jeg er vild med at børsterne er så specielle, at de ikke bare er standart børsterne der følger med, som f.eks. i sættet fra Sigma.


Jeg regner stadig med at købe Sigma børsterne, men tror jeg får min kæreste til at købe dem til mig i New York, når han tager derhen til efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar