Sider

tirsdag den 10. april 2012

100412

"Godmorgen" - Jeg har fri idag, så selvom det er et par timer siden jeg stod op, føler jeg stadig lidt det er morgen.

Men jeg ville give jer et lille tip på heatless curls som jeg afprøvede igår aftes.Jeg var faldet over en video på youtube og jeg måtte bare prøve det!
Mit hår er så glat - sjovt nok har jeg en lille smule naturligt "fald" i håret, men hvis jeg krøller mit hår holder det ikke særlig godt, og da mit hår er så langt er det som om det kun vil krølle halvvejs?

Så da jeg så disse krølle måtte jeg jo bare afprøve det. And just so you know.. Det virker!!



Den nederste video er "originalen", men jeg synes den første video viser et bedre resultat - mit blev ihvertfald mere lig med det...









Jeg har aldrig før haft så vilde krøller :)

Nu må jeg gøre mig klar. Skal snart ud og spise frokost med min mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar