Sider

torsdag den 17. maj 2012

OMG

OMG OMG OMG !

Jeg ved ikke om jeg er meget langsom, eller det er fordi jeg bor i provinsen, men se hvad jeg lige fandt ud af!




Sephora er kommet til Danmark :)

Her på det sidste, faktisk siden jeg begyndte at blogge, har jeg været helt besat af makeup.
Jeg har altid været vild med at være velplejet, men min horisont er blevet udvidet omkring, hvilke muligheder man har og hvad makeup faktisk kan gøre..
Vi har ikke så meget at vælge imellem i Danmark, og jeg drømmer mig ofte væk til USA hvor de har alt til ingen penge.
Nu er vi kommet lidt nærmere.
Og man har jo altid kunne købe produkterne over nettet, men jeg har lært efter erfaring, at det er virkelig svært at købe den rigtige farve foundation over nettet, så nu kan man komme ind i Illum og se og føle på det hele :)

Jeg ser ihvertfald frem til min makeup "collection" udvider sig, og jeg får fingrene i en masse lækre nye produkter.

I kan selv gå ind på Illum's hjemmeside og læse mere om åbning osv. HER 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar