Sider

fredag den 25. maj 2012

Fantastiske sommer

Det gode vejr og tid foran computeren, går ikke særlig godt i spænd..
Jeg har brugt, næsten hver en vågen time ude i det gode vejr, så derfor har jeg ikke rigtig fået blogget føler jeg, men jeg føler virkelig bare, at man skal nyde det gode vejr, så længe det er her og man har tid til det.. Jeg håber også på at jeg kan få bygget en smule farve op, så jeg måske ikke behøver arbejde så hårdt på min fake-tan.

De sidste to dage har jeg været hjemme og grille hos mine forældre. Super dejligt ikke selv at skulle lave mad, og så er det altid så hyggeligt hos mine forældre.. Idag var min kæreste dog ikke med, men min fætters kæreste, som min mor og jeg også havde spist frokost med (og fået en is på havnen), var der og spiste med.

Jeg har lidt billeder fra igår - et "halvt?" outfit billed og en masse mad :)

Alt er som altid fra H&M..




Der var også en masse kød, der kom på grillen, men det er ikke ligefrem det lækreste at tage billeder af, så tænk jeg til, at vi også fik grillpølser, entrecote og hakkebøffer :)

Idag fik vi lidt af det samme.. Der var noget chokolademousse istedet for is, + nogle kyllinglår. Mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar