Sider

lørdag den 19. maj 2012

And the reason is..

Grunden til jeg ikke har givet lyd fra mig idag, er at jeg har fået spil..
Mit helt ejet spil til min kærestes Xbox.

Vi har spillet en del, men jeg er for det første ikke særlig god til nogen af hans spil, og for det andet er de alle sammen ret voldelige efter min menig..
Men for at par dage siden kom jeg i tanke om The Sims :)
Det spillede jeg end del da jeg var yngre, både det første og det andet til pc.
Og jeg vidste der var lavet en nyere version og en udvidelse med dyr! :D
Jeg fandt så ud af at man kunne få det til andet end pc, og købte det så jeg kunne spille det på min kærestes Xbox. Det er faktisk rigtig sjovt og jeg har brugt det meste af dagen på at spille :)

Jeg har kun købt "grund" spillet og har tænkt mig at købe The Sims Pets senere..

Men det er ihvertfald hvorfor jeg har været så stille :)

Jeg har lavet min kæreste og jeg i spillet, og vi er lige blevet kæreste :p
Min kæreste griner lidt af mig, men jeg synes det er sjovt.

Jeg håber har hygget jer lige så meget som jeg har idag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar