Sider

lørdag den 5. maj 2012

Lørdags vagter

Hej alle samme.

Jeg håber i nyder jeres weekend og det gode vejr. Jeg har været på arbejde idag, og hold da op hvor var der travlt! Jeg ved ikke om det er fordi folk har fået penge, om de mangler sommer tøj, om de er ude i det gode vejr og bliver "suget" ind i forretningerne eller om der ikke er finanskrise mere og folk bare vil af med alle deres penge... Men der var bare SÅ mange mannesker ude og shoppe idag. Selv efter vi havde lukket prøvede folk at komme ind i forretningen? ( og vi lukket først 16.10 fordi folk ikke ville gå)


Nå, men jeg har ihvertfald lige fået siddet lidt og slappet af, og nu skal jeg lige i bad for at være bare lidt præsentabel når jeg skal hjem og spise hos mine forældre (igen - min kæreste skal til koncert. Det var han også igår, så jeg ville ikke spise alene)
Tror måske jeg mødes med nogle veninder efter, og tager måske i byen :)

 Jeg har ikke noget billed af migselv at vise - det er ikke et kønt syn pt., men jeg har nogle søde billeder af nogle katte :)






Fortsat god lørdag !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar