Sider

tirsdag den 22. maj 2012

Årets første shorts dag

..Var personligt igår.
Jeg elsker shorts, nederdele og kjoler.. Eller jeg elsker at have bare ben - for at opsummere.

Sidste år tror jeg, at jeg havde shorts på størstedelen af året. Så længe man har en lille jakke eller en god trøje på, kan jeg ihvertfald sagtens have shorts på selvom det ikke direkte er sommer.
Mit problem er så bare, at de seneste år er min hud begyndt at blive mere følsom. Og fordi jeg sidste vinter havde den værste eksem på mine ben, har jeg denne vinter prøvet noget nyt. Jeg barberede ikke mine ben under hele vinteren - og nogle vil måske synes det er mærkeligt eller ulækkert, og hvordan kan jeg gøre det når jeg er i et forhold.. Men jeg forklarede min kæreste hvorfor og han var sådan set ligeglad, og så vil jeg hellere have lidt hår på benene under de lange bukser, end hele sommeren skulle gå rundt med grimme sår og ar på mine ben..

Men nok om det..
Mine ben er glade for at blive nusset om, og jeg søger for at have gode produkter til at pleje mine ben.

Men det var meningen at mit outfit of the (yester)day skulle være i centrum i dette indlæg, men det må bare lige blive skubbet ind nu.


Jeg har en rimelig basic lyseblå bomulds skjorte på fra H&M's L.O.G.G og et par PU læder shorts fra sidste år.
Som altid er alt mit tøj fra H&M. Jeg ejer sådan set ikke andet, men sådan er det vel at arbejde i en billig tøjbutik.

1 kommentar:

  1. Stine, du er fin! I øvrigt ligner du Laura Palmer fra Twin Peaks på det øverste billede :)
    Din blog er hermed røget på min bogmærke-liste, så nu er jeg en creepy stalker, der lurer dig!
    Tak for i går, det var super hyggeligt!
    Kram.

    SvarSlet