Sider

fredag den 18. maj 2012

Fredag

Idag har været en hygge dag sammen med kæresten.

Vi skulle ud og handle til noget aftensmad, så jeg lod bare min telefon blive hjemme...
Så skulle vi først hente noget hvor min kæreste arbejde som bartender, og der mødtes vi så med nogle af hans venner (også bartendere).
Så skulle vi allesammen lige sidde på torvet og få en øl - det var godt vejr og der er jazz festival fortiden, så man kunne jo ikke lade være :)
Men så vi nåede aldrig at få handlet, så vi var "nød til" at tage ud og spise.. Det gjorde vi så alle sammen - fire drenge og jeg.. Super hyggeligt!
Og vi havde det bare så sjovt hele eftermiddagen.. Og hvorfor har man aldrig sit kamera eller sin telefon med, når der sker en masse uventet og sjovt?

Så i stedet for at vise en masse billeder af alt vi har oplevet idag, og fortælle de sjove historier (der ikke giver mening uden billed bevis), så vil jeg vise mine smadrede negle frem.. Det lyder vel nok sjovt! (sarkastisk tone)


Jeg skrev for nogle dagen siden, at jeg ville klippe mine negle helt korte, fordi de var blevet ødelagt af at have gele på. Jeg startede med, bare at tage noget af længden og håbede på, at det var nok.. Jeg postede også et billed jeg havde lagt op på instagram, hvor man kan se hvor "korte" de var blevet. I kan se billedet her.
Men de kunne simpelthen ikke holde og i kan også se på billederne, hvor korte, skæve og ødelagte de er.



Jeg er bange for at det kommer til at tage rigtig lang tid, før de bliver noget i nærheden af normale igen..

Nu overvejer jeg lidt at sætte mig og se en film. Min kæreste er på arbejde hele natten, så man kunne jo se en rigtig tøsefilm, uden der er nogen der brokker sig :)

Håber i har en god fredag aften, om i så skal ud og feste eller ligesom mig, skal hygge derhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar