Sider

torsdag den 10. maj 2012

100512

Det har ikke lige været min dag idag..

Jeg drog ud i regnen for at hente en pakke på posthuset (og tænkte jeg kunne handle samtidig), men havde glemt den seddel man skal have med for at kunne få sine pakke (Det er min kæreste der har købt et på converse, ikke noget spændene).
Men jeg fik så handlet.. Jeg kom hjem, blev tør og tog så afsted igen - med sedlen! Da jeg kom derhen var posthuset lukket. Hurra for en unødig tur i regnvejr.

Nå ja.. i løbet af alle mine ture frem og tilbage, knækkede jeg to negle :(
Har prøvet at fikse dem med lidt lim og en gang gele, men er bange for de er nød til at blive korte..


Jeg håber man kan se det på billederne.. De er taget efter jeg har lappet dem.
Den ene knækkede hen over, helt nede i kødet og den anden knækkede ned igennem.
(P.s. tilgiv mig for de tørre neglebånd, jeg må hellere få dem ordnet imorgen)

Håber jeres dag har været heldigere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar