Sider

mandag den 21. maj 2012

Det gør mig så glad..

..at få pakker med posten.
Det kan godt være jeg selv har købt og betalt det, men det er stadig lidt ligesom at få en gave.

Idag var det en pakke fra E.L.F, der kom..
Det var min mor der havde set noget af det jeg havde bestilt tidligere, og så ville hun også have noget. Og så i stedet for kun at bestille to ting, så var jeg jo "nød" til også at købe noget :)


Det her er hvad jeg bestilte. Deres kunstige øjenvipper er så billige, at jeg var nød til at prøve dem. Så købte jeg også en backup af deres øjenskyggeprimer, for den er super god - og billige - og så købte jeg den også til glimmerøjenskygger, bare for at prøve om den faktisk gør dem mere glitrene.
Så købte jeg en basic sort eyeliner (kan man altid bruge) og en "nude-pink" læbestift.
Jeg har længe ville have en pudder highligther (jeg har en creme highligther nu), så jeg købte deres bronzer i farven Luminance. Og sidste ting er deres Stipple Brush.

Nogen der eventuelt kan fortælle mig, hvordan man rotere billeder og de forbliver såden?
Har prøvet i alle mulige pogrammer, men de ender såden ^ alligevel?

Og det er så de to ting min mor ville have. Hun havde prøvet min Complexion Perfection og ville også gerne have en. Og neglelakken er et skridt på vejen, i hendes søgen mod den perfekte røde neglelak (den bedste er den fra Nivea - og de holdt op med at lave makeup for over et år siden, og min mor kan bare ikke glemme den) Men så håber jeg hun vil synes om denne her :)

Håber I også har fået en god start på ugen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar