Sider

onsdag den 9. maj 2012

Brun?

Idag bestemte jeg mig for jeg ikke ville være bleg mere..

Jeg lever af selvbruner, men på det sidste har det ikke haft så stor effekt på mig, og det holder helt vildt dårligt.
Så nu er det slut med at være plettet.. Jeg er taget i mit lokale solcenter - selvom det er dårligt for mig.
Jeg har bare tænkt mig at tage en lille smule sol, og jeg har husket at smøre mig godt med spf30 :)
(Går nærmest ingen steder uden solcreme, som jeg tror jeg har nævnt tidligere)

Men lige nu sidder jeg i kø. Det er åbenbart et meget porpulært sted jeg er nabo til.. Har indtil nu ventet ca. 15min. men havde bestemt mig for at nu skulle der være, så jeg venter videre..

Bagefter skal jeg hente en pakke hos døgnposten og ned på station for at fornye min kærestes buskort - man er vel en god kæreste, nu han ikke selv har tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar