Sider

torsdag den 17. maj 2012

Fremskridt

Hej alle sammen.

Idag er det bare afslapning her hjemme.
Så romantiske som min kæreste og jeg nu er, så sidder vi begge i sofaen med hver vores bærbare på skødet - så socialt.
Jeg har prøvet at redigere lidt billeder for at se om det hjælper på kvaliteten, nu hvor mit kamera ikke gider gøre det jeg vil have det til. Og så er det jo heller ikke så smart når man ikke er særlig god til photoshop...
Men øvelse gør mester, og det skal nok blive bedre fremover.

Jeg har siddet og leget med lidt effekter, men det ser godt nok ikke særlig naturligt ud, men som sagt - det bliver vel bedre fremover.

Jeg kan godt lide som mine øjne ser ud, men jeg er da godt nok blevet lidt orange?

Jeg vil vende tilbage til min "træning".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar