Sider

lørdag den 16. juni 2012

Who told you you're allowed to rain on my parade?

OMG, hvor det dog regner.. Jeg troede det var sommer? Men så skulle jeg vel heller ikke have forventet andet.

Jeg kan slet ikke vente på, at det bliver bedre vejr. Jeg har så meget sommertøj som jeg bare vil have på NU! :)

Den mint farvede til højre, købte jeg da jeg var i Oslo (så den har i set før) men jeg har bare brugt de SÅ meget, så da jeg var i Købehavn i mandags, gik jeg forbi BikBok. Det var ikke menig vi skulle ind og kigge, men udfra kunne jeg se trøjerne - og er 50%-skilt! Så skyndte mig ind og købte to mere.. De er helt fantastiske, lette og elegante, og har næsten ikke gået med andet end dem,siden jeg har købt dem.

Jeg var også forbi Gina Tricot, for jeg er blevet helt vild med deres jeans og shorts. Så jeg købte et par sorte, højtaljede shorts, og et par hvide, højtaljede jeans.. Gode basics til garderoben.
Shorts modellen hedder: Cornelia highwaist shorts. Og jeans moddelenhedder: Kristen


Er der noget i ser frem til, når det (forhåbentlig) bliver godt vejr igen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar