Sider

fredag den 8. juni 2012

Shopping

Nu er det på tide, at vise lidt af godterne, jeg købte i Oslo.
Jeg tror 100% på at shopping kan gøre en afhængig, for det er jeg helt sikkert!
Jeg har et gigantisk skab, hvor tøjet nærmest falder ud af, når man åbner det - Og jeg har selvfølgelig aldrig noget at have på.
Det værste er nok, at jeg nogle gange kan finde noget jeg ikke vidste jeg havde (og ikke fordi det er flere år gammelt) ..og jeg køber stadig nyt hele tiden. og halvdelen af tøjet i mit skab, har stadig prismærker på. :/ For mig er det helt klart en sygdom :)
Det gode er, at jeg næsten aldrig laver fejlkøb. Jeg overvejer alt jeg køber, specielt hvis det er dyrt og jeg ikke har mulighed for at bytte det, hvis jeg fortryder (H&M har jo en rigtig god byttepolitik, så man kan lige prøve tøjet hjemme, med noget af det man har, og overveje det en ekstra gang)

Da jeg så skulle til Oslo, lavede jeg lidt research for at finde ud af, hvad jeg egentlig ville kigge efter. Det er noget jeg stærkt kan anbefale, hvis man har mulighed for at se butikkens udvalg på nettet (jeg tjekkede Zara, Gina Tricot, BikBok, Monki, Din Sko og Mac), så man har en ide om, hvad man skal kigge efter, og man ikke ser sig blind og måske bare køber et eller andet.

Øverst på min ønske liste var en ny læderjakke, som jeg havde haft et godt øje til fra Zara. Min gamle læderjakke (som nok er 4år - måske ældre) havde brug for at blive byttet ud, eller ihvertfald aflastet.
Jeg ELSKER den her jakke. Jeg har ikke brugt andet overtøj end den, siden jeg købte den.

Siden jeg har taget på siden sidste sommer (hvorfor synes jeg det lyder så negativt? Det er en god ting) Så har jeg ikke kunne passe særlig mange af mine mange, mange shorts, så var på udkig efter et par nye.
Jeg er helt forelsket i dem har, de er så flotte - lige mig :)
Købt i Gina Tricot.

Selvfølgelig var vi også lige i H&M, hvor jeg fandt nogle småting, som denne fine skjorte.

En anden ting fra Zara, som jeg havde set hjemmefra (på nettet) som jeg gerne ville have, var denne top. Den har det store cut-out hjerte på ryggen, som er super flot, både med bar ryg og med en fin top i en kontrast farve under.

Den her var lidt et impuls køb, men slet ikke et fejlkøb. Som man måske kan ane, har trøjen en dyb ryg udskæring. Den er perfekt - Mint, løs, let og super anvendelig. Jeg har brugt den her rigtig meget, både hverdag, arbejde og til fest.

Endnu et par short. De her er lidt mere basic, bare et par cremefarvede cut-off's.
Og diverse :) Købte ny foundation fra Mac + en læbestift.
Lidt småting fra H&M - En lille blok med Mickey og Minnie, et par solbriller, strømper og et par shorts til min kæreste.
Jeg havde også købt en ny toilettaske og nogle andre småting,jeg havde puttet ned i den.

Jeg købte også en del undertøj, men er ikke helt vild med at vise det i bloggen.. og det så heller ikke super godt ud på billeder :)

Alt i alt er jeg bare så glad for alt jeg fik købt :) Og kan slet ikke vente til det bliver godt vejr igen, så jeg kan få brugt mine shorts!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar