Sider

søndag den 10. juni 2012

Saturday Night

Selv om man ikke tager i byen og fester hele natten, kan man jo sagtens have en god lørdag nat alligevel.

Jeg har fået de sidste par timer til at gå med, at shoppe :) Eller jeg har egentlig ikke brugt nogle penge endnu, men er godt igang med en lang og meget dyr ønskeliste..
Da jeg var i Oslo med min mor, var et af vores mål, at tage i MAC, for at få lidt gode råd og for at se om det er så godt som rygtet siger.. Jeg vil godt indrømme, at jeg er hooked!
Det er ikke alt der er lige tiltalende, men de har godt nok mange lækre ting.

Så jeg har brugt laaaang tid inde på deres hjemmeside, for at finde ud af, hvad jeg skal bruge penge på, næste gang jeg har lidt penge til overs - eller ønsker til jul og fødselsdag, hvis jeg ikke selv får råd.

Jeg har indtil videre lavet en 2 A4 ark lang ønskeliste, og min indkøbskurv er for dyr til jeg kan købe det hele, i følge www.maccosmetics.dk 's regler.

En af mine særheder (eller styrker?) er, at lave lister.. Jeg har altid en blok og noget at skrive med, på mig.
Altid godt, når man ikke har den bedste hukommelse. :)

Den fine lille "advarsel" på MAC's hjemmeside..

Hvad bruger i jeres lørdag aften/nat på? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar