Sider

mandag den 18. juni 2012

Fashions fade, style is eternal.

Jeg ved virkelig ikke hvorfor det her indlæg ikke kom op tidligere - og jeg kan ikke finde ud af det, for min computer er pt død.. Så hvis det her indlæg se mærkeligt ud er det fordi det er lagt op fra min telefon..

Hej bloggen.
Idag er jeg på arbejde, det meste af dagen. Det er lidt rart at have noget lave, men for det ikke blev nogle sene indlæg idag, har jeg forberedt det her igår aftes.
Jeg skal godt nok kun på arbejde til kl. 16, men skal derefter ud og handle og lave mad.. og hvis jeg først efter det skulle sørge for billeder, redigering og det hele, kan i godt se, at det ville tage lidt tid. :)

Idag (dagen hvor indlægget kommer op ;)) har jeg mine nye elsklinger på. Og der har været op til flere smugkig til dem, her i bloggen, men synes virkelig de fortjener, en ordentlig fremvisning!



Mine smukke, smukke Jeffrey Campbell Lita Black Crochet. Jeg købte mine i Dope i København. De kan også købes på deres hjemmeside, HER. (Jeg kan godt lide at prøve sko på, men når man kender sin str. osv, er det en fin og nem måde) De kan muligvis findes lidt billegere på enten Solestruck eller Nastygal, men så skal man tage højde for, at der er mulighed for at blive fanget i tolden. (Som jeg ALTID gør - sadly!)

Det er så mine babyer.. I al deres pride and glory.  :) De er helt klart ikke det sidste par Jeffrey Campbell, jeg anskaffer mig!
(Sneakpeak til mine næste kan i finde her. Skal bare finde dem i min str.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar