Sider

tirsdag den 12. juni 2012

Mere fyld i garderoben

I torsdags kom jeg også til at bruge penge... :O

Jeg manglede nogle basics i garderoben, og jeg har gået og sparet på mine feriepenge, så jeg synes jeg havde lov til at købe lidt småting, jeg manglede - selvom et kig i mit skab ville gøre en i tvivl om, hvad jeg kan mangle. :)


Jeg ejer kun sort og hvidt undertøj, så tænkte her til sommer at lidt farve ikke ville skade.
Og nu hvor det er for koldt til bare ben, men muligvis lidt formeget med lange bukser, må man jo eje et par tynde nylonstrømper - og da de ikke holder særlig godt, havde jeg hårdt brug for nogle hele. :) Og hvide ankelstrømper holder sig ikke hvide alt for længe..
Jeg havde ikke en sort cardigan,og manglede den faktisk ofte.. Min gamle havde jeg slidt op, og jeg savnede den.
Denimskjorten har jeg i en lys vask,og jeg elsker den.. Så da den kom i en mørkere vask måtte jeg eje den. For mig er det en vigtig basic.
En sort basic top og to basic jersey nederdele, er altid gode at have. Og statment halskæder er et most for mig. Jeg havde kun to, som jeg næsten havde slidt op, så nu kan de blive aflastet lidt. :)

Alt er selvfølgelig fra H&M. Når man går rundt og retter af, når man er på arbejde,bliver man jo fristet af alle de gode ting der er i butikken..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar