Sider

torsdag den 14. juni 2012

140612

Det der med at tage sig sammen til at gøre rent.. Det er svært!
Jeg fik gjort det værste igår (eller det meste ville være mere korrekt)
Det eneste jeg skal idag er at støvsuge og vaske en lille smule op, det der er så også bare slemt.
Støvsugning er nok det værste jeg ved.. Lige med støvsugning har jeg en kort lunte, så hvis noget står i vejen og ikke vil som jeg vil, bliver jeg så fustreret - og jeg har engang grædt over min støvsuger irriterede mig... Awkward :)



Men som overspringshandling har jeg siddet og kigget på instagram, og når jeg fandt nogle sjove sendte jeg dem til min kæreste :) det kan jeg få meget tid til at gå med.


Nu må jeg igang.. Min bedste veninder kommer senere og så skal vi leje film og spise junk :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar