Sider

mandag den 11. juni 2012

Alt for meget shopping

Idag tog jeg med min mor til København, på en spontan shoppetur - det er altid de bedste.
Vi ville bare ind og se, hvordan sephora er, og så skulle vi en tur i MAC efter nogle "småting". Vi startede med frokost, hos Joe and the Juice og gik så en tur hen af strøget. Selvom vi egentlig ikke skulle have noget, fik vi købt en hel masse. :)
Jeg er nærmest lige kommet hjem, så jeg vil vente med at vise mine køb frem, til jeg har mere energi..

Her kan i få en ide om, hvor meget vi egentlig købte. (Ikke fordi vi brugte alt for mange penge, men det var nogle gode ting vi fik)

Billederne er ikke de bedste, men når man tænker på er kameraet driller mig, er min mor som fotograf ikke ligefrem optimalt. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar