Sider

onsdag den 6. juni 2012

060612

Nu er det en uge siden jeg kom hjem. Og jeg lovede, at det hele ville blive hverdag igen, med massere af indlæg.. Men det blev det ikke lige :( Jeg har arbejdet en hel del de sidste par dage - så at gå fra en vagt om ugen og så komme hjem til ferie med vagter hver og hveranden dag (+ der var også lige en fødselsdag, hvor man skulle op på arbejde dagen efter. AV! den var hård)
Men nu er alt blevet pakket ud, ryddet op, vasket og ordnet, så nu er der styr på omgivelserne.

Jeg vil starte med at blære mig, med den helt fantastiske tur jeg var på. Jeg var på et MiniCruise med min mor, med DFDSSeaways tur-retur til Oslo. Dagen oppe i Oslo, var den dag det blev dårligt vejr herhjemme, men det var strålende sol. (Jeg blev ligefrem skoldet i hovedbunden?!)
Det var ren tøsetur, bare min mor og jeg. Vi fik shoppet en hel del, men hvad jeg købte vil jeg vise i et andet indlæg (Alt for mange billeder, så de bliver fordelt lidt)

Min mor havde fået et helt vildt godt tilbud, så vi rejste på Commodore Class, som er 1. klasse -Der er også noget der hedder Commodore Class De Luxe som er første klasse plus enten balkon eller jaccuzzi.
Det er ikke fordi det er helt vildt dyrt i sig selv, men tilbud er altid rart. Lige for tiden koster det vidst 1500-1600dkk. Jeg er ikke sikker på det altid er sådan, men hvis i er interesserede kan i tjekke deres hjemmeside HER

Vi havde et lækkert stort værelse, med dobbelt seng, to store vinduer og et (rimelig) stort badeværelse. (Jeg siger rimeligt for det er større end de andre "klasser" men det er ikke gigantisk - det er jo bare en båd)

På rejse dagen havde jeg en hvid ærmeløs skjorte på, med blonde detalje ved skuldrene fra H&M -surprice.(den kan sikkert stadig fås nogle steder) Og et par sorte PU-læder shorts fra sidste år fra H&M.. Jeg tror ikke det overrasker nogen mere?





Vi fik SÅÅÅ meget god mad på turen. Den første aften fik jeg den bedste bøf i hele mit liv - jeg er ellers ikke meget for kød, men den var bare så mør, uden sener eller fedt og var helt perfekt tilberedt. Den kan anbefales :) Uuuh.. Og cheesecake til dessert <3

Efter vi havde spist og tullet rundt osv. Gik vi en tur i SeaShoppen for at kigge lidt.. De har masser af tøj, smykker, en stor makeup afdeling med alt der følger og en stor afdeling med guf og drikkelse..
Så vi købte os noget guf, som vi tog med i kahytten og så film og gik tidligt i seng. Der er flere "natklubber" ombord, men Jeg synes helst man skal tidligt op dagen efter og få en god morgenmad, så man er klar til 7 timer i Olso :)
(Nåja.. Morgenmaden er inkluderet i prisen, når man rejser på Commodore Class og det er en separat buffet fra resten af skibet. MUMS) 


Haha.. jeg får det til at lyde som om det er verdens største færge. De er ikke enorme, men de har alt hvad man har brug for.
Hvis der er noget jeg ikke har fået skrevet (som der nok er) kan i altid smutte forbi www.dfdsseaways.dk og tjekke alt det ud, de tilbyder af gode ting..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar