Sider

fredag den 15. juni 2012

Mmmh

Hej bloggen.

Lige nu der venter jeg på, at min mor får fri fra arbejde.
Min far har været i Kina de sidste par (10-11)dage, og da han kom hjem, havde han købt gaver. :D
Så om en halv times tid, skal jeg hjem og hente dem. Min mor siger dem, men jeg ved kun hvad den ene er.. Og hvis i følger mig på Instagram (Thisisstine) så kan i sikkert regne ud, hvad det er. ;)

Min mor skulle rigtig have haft fri 16:30, så jeg var allerede klar omkring det tidspunkt, så nu sidder jeg på computeren og får tiden til at gå lidt hurtigere.
Jeg sidder og dufter til min nye parfume - Den fik jeg slet ikke vist i mit Oslo indlæg... Men den købte jeg på færgen, på vej hjem fra Oslo. :)
Jeg er ellers ikke så meget til parfume. Jeg kan ikke lide, hvis jeg kan lugte migselv - det bliver hurtigt formeget for mig.. Men den her er så let og frisk, at det slet ikke gør noget. Jeg sprøjter en gang på den ene håndled, dupper dem engang sammen, og dupper håndledende en gang bag hvert øre :) Sådan føler jeg det er perfekt..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar