Sider

søndag den 13. januar 2013

pixiwoo

Min søde kæreste er lige kommer ind ad døren..
Det er dejligt at have ham hjemme igen, så min hverdag kan blive normal igen :)

Min kæreste havde ikke givet mig nogen julegave, netop fordi han vidste, at han skulle til London.
Jeg havde ligefrem givet ham en ønskeliste med, med ting som man ikke kan købe i Danmark - selvom han altid giver fantastiske gaver alligevel..

Jeg fik 2 sæt Samatha Chapman makeup børster.. Hun er en kendt engelsk makeup-artist og har sit eget mærke med børster. Det skulle være nogle af de bedste der findes, så man kan jo ikke leve uden dem. Sam og hendes søster, Nic, har en youtube-channel ved navn pixiwoo, hvor de laver massere af fantastike video, som jeg har lært en masse af.

Jeg tror lidt jeg fik dem, fordi min kæreste var træt af at høre mig snakke om dem :P



Jeg kan slet ikke vente til at afprøve dem alle sammen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar