Sider

mandag den 7. januar 2013

Gossip Girl ?

Idag har jeg bogstavlig talt lavet ingenting...

Jeg stod bare op imorges, lavede morgenmad og satte mig i min sofa.
Jeg har i et stykke tid gerne ville starte på en ny serie - Jeg blev fornylig færdig med sæson 4 af Dexter, men Netflix har desværre ikke flere sæsoner (endnu forhåbentlig)
Jeg havde heller ikke lyst til at starte på en serie, hvor Netflix kun havde 1 sæson (som the Vampire Diaries, som jeg har hørt er meget populær)

Jeg er nu begyndt på Gossip Girl.. Den har ikke rigtig fanget mig endnu, ikke fordi det er en kedelig serie og man bliver da fristet til at se næste afsnit, når et slutter.. Med f.eks. Dexter glædede jeg mig helt til at have tid til at se et afsnit, og jeg kunne gå og tænke over, hvad der mon ville ske osv.

Men Gossip Girl er en fin serie, at være igang med, hvis man lige skal slappe af og tømme hoved - jeg elsker det, min kæreste ville kalde lorte-film eller skod-serier, til bare at slappe af til, så er der ikke noget man rigtig skal følge med i eller tænke videre over, men kan bare sætte sig og blive underholdt. (Min kæreste er til de lidt dybere film der skal følges nøje med i før man forstår dem, han har ikke tålmodighed til chick flicks og sådan noget.)


Jeg er måske halvvejs inde i sæson 1, så det kan være jeg skal se lidt mere, før jeg bliver rigtig hooked.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar