Sider

onsdag den 2. januar 2013

Nytårs fortsætter.

Jeg er hoppet på vognen, sammen med (næsten) resten af Danmark.. År 2013 skal bruges i sundhedens tegn, og nu ska jeg i form..

Jeg begyndte at træne allerede i november, men fik en slem influenza i starten af december og måtte holde pause - og så er der jo ikke tid i jule- og nytårs tiden = julefrokoster og dvs komsammener..

Men nu skal det være.. Jeg kan mærke på min krop, hvor godt den havde af at få trænet ordenligt igennem og hvor hurtigt jeg egentlig var blevet rigtig stærk ( og hvor hurtigt det forsvinder igen :( )

Har allerede fået trænet idag, og skal til noget hold træning imorgen.. Så mangler der kun den gode mad..
Idag bliver der lavet grønsags-suppe til aftensmad. Det er nok en af mine livretter og MEGET sundt :)

Der er også blevet købt ind til sund morgenmad.. Det er en ting jeg skal blive bedre til - Stå lidt tidligere op og få en god start på dagen. Jeg stresser alt for ofte ud ad døren, med jakken i hånde, kun den ene sko bundet og makeup i tasken, så det kan ordnes i bussen.. Puuuha, hvis jeg bare var stået 10min. tidligere op! :P





Billeder fra tumblr

Jeg tror det bliver hårdt det første stykke tid, forhåbentlig bliver det hurtigt en væne og en del af hverdagen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar