Sider

lørdag den 12. januar 2013

Home alone..

Jeg er alene hjemme for tiden..
Min kæreste har lige været til "julefrokost" med sit bartender arbejde, hvilket var et mini cruise til oslo. Han kom så hjem torsdag eftermiddags, og tog afsted igen om natten - Han havde givet sin mor en tur til London i jule/fødselsdags gave, så han kommer først hjem på søndag..
Min hverdag kommer helt ud af takt, når jeg er alene, så jeg har slet ikke skænket bloggen en tanke.. Jeg glæder mig til han kommer hjem igen, så der kommer liv i lejligheden og jeg kan blive hel igen :)


Igår var jeg så hjemme hos mine forældre. Det er så hyggeligt at komme hjem og blive forkælet..
Igår var det så mig der lavede mad, men så føler man jo også rigtigt , at man er kommet hjem igen :) Jeg lavede grøntsags-suppe (som er en af de eneste ting jeg kan lave, uden noget bliver brændt af) :P
Det er super nemt og lækkert, og så er det så sundt og fedtfattigt.

Idag har jeg været på arbejde det meste af dagen.. Jeg fik fri for omkring en time siden.
Så nu er jeg taget hjem til mine forældre igen..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar