Sider

tirsdag den 15. januar 2013

new in

Jeg mødtes med min mor efter skole idag.. Kantinen lukkede tidligt, så jeg nåede ikke at få frokost på skolen, så min mor og jeg gik på cafe, da vi begge havde fri..

Min mor havde fri fra job lidt senere end jeg, så jeg gik lidt rundt i bycentret, for at holde varmen - og jeg fandt selvfølgelig noget jeg simpelthen ikke kunne leve uden..

Jeg tror jeg ved, hvad jeg skal have på imorgen :P

Bukserne er bare de bedste der findes. Jeg har allerede to par sorte, men jeg går ikke i andet, så måtte også have et par blå. De er lidt tyndere i stoffet end de sorte, men både disse og de sorte er ligesom at have joggingtøj på - der er intet der klemmer muffin-toppen eller kryber op nogle steder, selvom de sidder stramt. ;)

Og en lækker tyk strik. Den er ret kort, men passer perfekt til mine evigt højtaljede jeans. Og den har sådan en fin grå/blå/grøn/støvet farve (god forklaring!!).
+ lynløs hele vejen ned gennem ryggen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar