Sider

lørdag den 19. januar 2013

+ + +

Igår blev min kæreste tattoveret.. han er stadig ikke færdig, men den er SÅ flot allerede!
Han er nu helt færdig med sin ene underarm - det koster jo en del (og tager lang tid) så det er ikke lige noget man laver ud i ét.


Det her er et billed, min kæreste tog, lige da den var færdig.. 
Jeg tager nogle bedre billeder af den, når den er helet.

Han havde allerede den store jomfru Maria, et kassettebånd og et lille hjerte med sin fars fødselsdato. Nu har han så fået lavet alt udenom - båndsalat ud af kassettebåndet, vinger på hjertet og så de skyer og lysståler, man kan se på billedet.
Det er simpelthen så flot lavet, jeg har virkelig meget lyst til selv at få lavet noget nu.. Venter nok lidt, det er jo ikke frygtelig lang tid siden jeg fik diamanten på ryggen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar