Sider

lørdag den 29. september 2012

Weekend

Igår var der vild mojito-night med drengene, så det er grunden til stilheden idag - der er blevet sovet længe og slappet af i sengen hele dagen.

Her er lidt billeder fra aftenen.


De søde og "meget" sociale drenge, der sidder og spiller FIFA13 - det er jo svært at lade være når det lige er kommet ud?!

Min søde kæreste der viser sine bartender-skilz og laver mojitos til hele banden :p



Mmmmh ginger-mojito :D

Og min søde kæreste var kælen hele dagen.
Jeg kan ikke holde lige så længe som drengene, så jeg tog okay tidligt hjem. Min kæreste blev i byen og tog også videre til morgenfest, så han har sovet det meste af dagen, men så dejlig som han er, ville han have haft det sjovere, hvis jeg var med (det skal han jo sige) <3

(Jeg undsylder for de "fantastiske" mobil billeder, men tænkte ikke over at tage kameraet med.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar