Sider

lørdag den 22. september 2012

Next buy?

Idag har jeg ordnet hjemme i lejeligheden, da min kæreste kommer hjem fra sin 3ugers ferie imorgen.
Mine forældre kom hjem fra ferie igår, og som tak for at jeg har passet huset og kattene, har min mor lovet mig en lille tøse-eftermiddag, med frokost og shopping, som tak. Normalt kan hun ikke slappe af når hun er på ferie, hvis huset står tomt og kattene bliver passet af enten naboen eller af nogle fremmede i en pension, så det var så rart for hende, at hun vidste jeg var der hele tiden.

Det jeg lidt håber på, at få af min mor, er en ny vinter frakke. Jeg har ikke rigtig nogle "pæn" vinter jakke/frakke, så det er jeg på udkig efter..

Denne lækre frakke er fra Zara og du kan finde den her.


Nok mit drømme look lige pt. Find detaljer her: nyheter24.se/modette/angelicablick
Frakken fra H&M, finder du her.



Eller skulle man gå efter en kappe? den kan ihvertfald findes her hos Mango.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar