Sider

torsdag den 13. september 2012

Fall faves

Jeg har det stadig lidt svært ved, at hoppe i de lange bukser om morgenen. Jeg er slet ikke klar til, at det skal blive koldt og kedeligt!

Jeg er et sommer menneske. Og lige så snart jeg er færdig med min uddannelse (og forhåbentlig fastansat), Så dryner min kæreste og jeg afsted til et varmt sted - drømmer om at blevet overflyttet (med mit forhåbentlig femtidige job) til miami, så vi kan bosætte os der og leve lykkeligt til vores dages ende. :P

Men indtil det sker, kan man ligeså godt få det bedste ud af det. Og jeg tror helt klart, at det her outfit, vil kunne gøre mig i bedre humør i selv det værste gråvejr. :)

Drømmer voldsomt om den taske (<3), men heldige mig venter på, at de fantastiske sko kommer med posten. (jeg kunne ikke modstå dem, da de var på tilbud hos www.solestruck.com)

Fall faves
Bluse - H&M, bukser - topshop, taske - celine, sko - Jeffrey Campbell, læbestift - Mac, smykker - ?
Indbegrebet af min stil. Simpelt, comfortabelt med masser af gode detaljer og accessories til, at gøre det personligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar