Sider

torsdag den 6. september 2012

060912

Den her dag har været meget lang !

Først var der skole, så var der arbejde og så var der lektier..
(og undskyld hvis jeg staver ekstra dårligt idag, men jeg har tænkt, snakket og skrevet engelsk hele dagen, så mit danske er blevet lidt rustent)

Selvom jeg idag har haft rimelig travlt, så fik jeg alligevel foreviget mit outfit.
Det er ikke de bedste billeder, og jeg vil virkelig arbejde for at finde en bedre løsning på outfit billeder, men for nu må det være godt nok..

Det er ligefør, at min iPhone tage bedre billeder...

T-shirt, bukser og armbånd - H&M, sko - Lucky shoes, ur - casio.



Et lille spejl, dårligt lys, dårligt kamera (ellers måske kan jeg bare ikke finde ud af det).. Der er mange undskyldninger for at billedkvaliteten er i bund, men jeg håber på jeg kan finde en løsning hen ad vejen.

Men det her var hvad jeg havde på idag. rimelig enkelt, men lige mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar