Sider

søndag den 2. september 2012

All alone

Natten til fredag rejste min kæreste.. Han er taget tre uger til Trinidad and Tobago, for at besøge sin storebror og hans familie.
Min kærestes far er caribisk, så det er derfor han har familie der.

Det er første gang, siden vi flyttede sammen sidste år i Oktober, at vi er væk fra hinanden i længere tid end en weekend-tur. Så lige nu sidder jeg i en meget tom lejelighed og føler mig en smule ensom. :) Men jeg tror på at det er sundt at savne, og at det kun vil gøre os stærkere som personer og i vores forhold, at være væk fra hinanden.
Også selvom vi skriver og snakker sammen over Skype hver dag, så føles han meget langt væk.

Så de næste tre uger skal bare handle om skole og job, og 24/7 Stine-tid :)



 Smukke, smukke Trinidad! Jeg kan slet ikke vente til, når jeg næste gang skal med derned :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar