Sider

tirsdag den 11. september 2012

Lashes, lashes, lashes!!!

Jeg ville gerne begynde, at skrive nogle flere indlæg om makeup og skønhed, da det er en virkelig stor del af min hverdag.
Jeg bliver ved med, at finde nye tricks, produkter og måder at fremhæve sine fordele på. :)

Jeg sidder hver dag faktisk, og ser videoer, læser og tester mig frem til en masse nye ting, jeg ikke vidste eller var så god til i forvejen. Jeg synes personligt, at man lærer allermest, hvis man prøver sig frem og finder ud af, hvad der er bedst for én selv, men det er altid godt at starte ud med nogle retningslinier.
Og det er lidt min plan.. Dele lidt af min "visdom". :)


En ting jeg har lagt mærke til, er rigtig stort i andre lande, men mine veninder osv. kender faktisk slet ikke til det -  er Accent lashes. Små halve kunstige øjenvipper til at fremhæve ens egne naturlige vipper.
Jeg synes altid, at hvis en pige endelig vil gå med kunstige øjenvipper - så skal de godt nok også bare være kunstige! Ekstra lange, ekstra sorte, ekstra tykke og se helt forkert ud når de er brugt forkert.

Når jeg har anbefalet kunstige øjenvipper til mine veninder (og har vist dem de halve vipper) har de syntes det var noget mærkeligt noget. Men samtidig hadede de, at de kunstige øjenvipper de havde prøvet var ubehagelige at have på og ikke sad særlig godt - Og de har altid komplimenteret på mine vipper.

Min anbefaling, når man skal starte ud med kunstige øjenvipper, og måske er lidt bange eller usikker, så start ud med nogle accent lashes :) og arbejd dig så op derfra, når du er blevet tryg ved dem.
Det er også vigtigt med en rigtig god lim. Den jeg bruger, og som de fleste makeupartister/makeup-guru'er bruger, er fra Duo. Den kan købes hos Mac i Magasin, hvis man ikke kan lide at handle over nettet. Jeg anbefalet helt klart, at shoppe på www.madamemadeline.com, de har geniale priser og et kæmpe udvalg (lim og det hele kan købes der).


Idag har jeg nogle meget naturlige accent vipper på, så de er egentlig ikke til at se, men de giver samtidlig lige det ekstra.

Mine hverdags vipper fra Ardell. De er super naturlige, og dem her er allerede blevet brugt 4 gange før, så de holder også rigtig godt, hvis man tager sig af dem.


 På det her billed har jeg bare mascara på, på venstre øje. Og på højre har jeg også de små accent vipper på. Så her kan i se, at de er helt naturlige, men stadig giver lidt ekstra.

Her viser det så lidt bedre, hvordan det ser ud uden.

Og her er det med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar