Sider

søndag den 25. marts 2012

Velkommen til mit liv

Hej alle sammen. Ideen med denne lille blog vil være at den bliver min lille dagbog, hvor jeg kan komme ud med mine tanker omkring make up, tøj og en masse pige ting (som min kæreste måske ikke synes er det sjoveste at høre på), dele en masse outfits, tips og egentlig bare en ”typisk modeblog”. MEN håber på den vil blive lidt personlig med mit touch, så den bliver spændene for jer alle sammen at læse :) – jeg synes det vil være lidt hyggeligere at dele alt dette med jer, end at jeg bare sidder herhjemme og snakker med mig selv ;)

Jeg havde faktisk en blog en overgang for 1-1,5 år siden, men da jeg dengang gik ud af skolen og startede fuldtid på mit job, var der ikke så meget tid og overskud mere – plus min computer døde og jeg prioterede lidt anderledes (sko) end en ny computer.

Men men men.. Nu starter jeg på en frisk! Jeg har fået updatet garderoben en gang eller tre siden og har udforsket en masse make up og skønhedsprodukter – og har virkelig fået blod på tanden for at give den 120 %.

So enjoy <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar