Sider

tirsdag den 27. marts 2012

...

Her har været lidt stille idag..

Jeg havde faktisk skrevet et sødt lille morgen indlæg til jer på vej til arbejde, men har haft problemer med mit netværk på telefonen de sidste par dage, så det kom aldrig op :( - men det kan jeg jo sagtens bruge som undskyldning for dovenskab, but it's true.

Min undskyld for der ikke er kommet det indlæg - som jeg lovede - om mit job, er simpelthen at jeg har hygget mig med min mor og min kæreste idag..
Min mor kom og hentede mig da jeg fik fri og så tog vi en tur rundt i byen og kiggede på butikken.. min kæreste mødtes med os da han fik fri fra job.

Et lille billed fra indlægget der aldrig kom op..
En fin, fin solopgang + udsigten fra mit soveværelsesvindue.

Sov godt alle sammen !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar