Sider

fredag den 30. marts 2012

Fri fredag

Idag er min fridag, så jeg har sovet dejligt længe - hvilket jeg viiirkelig havde brug for !
Har dog været oppe i et stykke tid nu, hvor jeg har ordnet mine negle. Igår var jeg nød til at lægge nye negle på (jeg har gele negle) da jeg fik ødelagt den ene da jeg var på arbejde. For tiden laver jeg dem med franske tipper, men er ikke så vild med fransk manikur, så ville give dem en fin farve :) Jeg har lavet dem en del længere end jeg plejer, bare for ligesom at prøve det..

Her er et lille billed fra igår aftes, da jeg var halvvejs men den ene hånd.


Endnu en grund til de fik lidt længde er, at jeg har fødselsdag på onsdag :D Jeg fylder 21 og har en masse planlagt med min kæreste og mine forældre, så der skulle gøres lidt ekstra.

Idag tror jeg at jeg vil ud og nyde det gode vejr, jeg skal bare tage mig sammen til at komme ud af joggingtøjet og de varme dyner.

Ha' en dejlig dag alle sammen, vi snakkes senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar