Sider

mandag den 26. marts 2012

Puuuuha

Det har godt nok været en lang dag !

Det er snart et par timer siden jeg kom hjem fra arbejde. Jeg mødte kl. 09 imorges, så jeg er en lille smule smadret ..har lige fået slappet en smule af.
Jeg arbejder i en H&M, så jeg har været på hele dagen. De fleste har jo fået penge tilbage i skat, så vi havde så mange kunder hele dagen - som jo er en god ting for butikken, men er helt glad for at komme hjem til min søde kæreste nu og lave ingenting.

Imorgen har jeg en kort dag fra 09-16. Det er nok de dage jeg bedst kan lide, der er en helt anden stemning i butikken om formiddagen end om aftenen. Elsker mit job på alle punkter, men det er bare mere afslappet om formiddagen og man har lidt mere tid til kunderne føler jeg. Det kan jeg lide.

Men imorgen hvor jeg har lidt bedre tid, vil jeg nok fortælle lidt mere om hvad det er jeg går og laver i H&M :)

I får lige et par (lidt slidte) billeder af mig fra idag. Har fået mange komplimenter for mine negle idag, hvilket simpelthen gør mig så glad !



Jeg håber i har haft en helt fantastisk dag :)
Jeg vil snart smutte i seng, så jeg er frisk til imorgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar