Sider

lørdag den 31. marts 2012

FedEx

I tirsdags bestilte jeg en pakke fra E.L.F Cosmetics
Det er min nyeste kærlighed. Jeg har altid været meget into mode, skønhed, make up og alt det der..
Men mens jeg gik i gymnasium gik jeg ikke rigtig med make up, der var det vigtigts for mg bare at se sundt og ren ud og der var jeg total afhængig af super, super høje sko og aaaalt for meget tøj :D

Jeg ved ikke om jeg er blevet nærrig eller fornuftig, men jeg har så meget tøj der stadig har mærke på, så jeg føler det en smule (kun en smule) overflødigt at købe nyt - men jeg er blevet meget, MEGET mere interesseret i make up og udforske nye mærker, produkter og jeg ser en masse youtube videoer (which i LOVE)

Back to the subject.. Jeg har aldrig prøvet at bestille noget der bliver sendt med FedEx. Og jeg ville egentlig bare dele min undring med jer, for det er ikke rigtig en klage blot et lille spørgsmålstegn.
Men jeg var inde på FedEx's tracking service, hvor man virkelig kan følge sin pakke step by step! Men hvorfor skal den så mange steder hen før den kommer hjem til mig ? Virker det ikke mere logisk at skære måske bare halvdelen af "punkterne" fra ?

Håber man kan se hvad der står.. Men er det ikke lidt meget at gøre ud af det ?

..Jeg glæder mig bare HELT vildt til den kommer - så når man er utålmodig må man godt brokke sig lidt :)

Uuuh og jeg glæder mig også SÅ meget til at vise jeg alle de ting jeg bestilte !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar