Sider

fredag den 30. marts 2012

En 'hurtig' kop kaffe..

En af mine gode veninder ringede tidligere og spurgte om jeg ville have en kop kaffe, så vi mødtes i byen og fandt en cafe hvor der var plads.
Der var så mange mennesker ude idag, så alle cafeer var prop fyldt..
Men vi fandt en lille, hyggelig og ny cafe :)

Og da min kæreste fik fri mødes han med os - super hyggeligt !
Bag efter fik vi en is hos friskis, der lige har åbnet i Helsingør :) så godt !

Vi var så også lige rundt og kigge lidt i butikker (derfor overskriften er 'hurtig' da det tog meeeget længere tid end jeg havde regnet med)
Jeg fik købt lidt småting hos Matas og min kæreste fik en fin skjorte hos H&M :)

Så det var en god tur.

...og et lille billed af mine negle jeg ordnede tidligere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar